Van ’t Hoff Elektrotechniek besteedt veel aandacht aan het behoud van haar klanten. Ons belangrijkste criterium hiervoor: Ontzorgen

Onder ontzorgen verstaan wij onder andere 24 uur per dag bereikbaar zijn op ons storingsnummer in geval van storingen of andere dringende zaken.

Voor dringende gevallen kunt U als klant rekenen op een zeer korte responce-tijd en serviceverlening. Sommige problemen zijn op te lossen door op afstand in te kijken in het systeem. Voor andere storingen is het noodzakelijk dat wij op locatie service verlenen.

Wij hebben de nodige servicematerialen en meetapparatuur in huis om u weer snel aan de gang te helpen. Ook zijn wij in het bezit van hoogwerkers waarmee we snel ter plaatse kunnen zijn. Doordat wij veel disciplines beoefenen zien wij snel de samenhang tussen verschillende installaties, wat tevens bijdraagt aan een spoedige storingsafhandeling.

Nadat wij uw installatie conform ontwerp zo optimaal mogelijk hebben gerealiseerd is het belangrijk om regelmatig en gedegen onderhoud uit te voeren. Hiermee wordt voorkomen dat vuil of slijtage voor storingen of zelfs uitval van installatiedelen kan zorgen. Door meer tijd en geld in preventief onderhoud te steken blijft  de continuïteit van uw bedrijfsproces of installatie gewaarborgd en bent u er maximaal van verzekerd dat de installatie precies dát doet waarvoor hij is ontworpen.

Voorkomen is immers beter dan genezen.

Voor verschillende installaties hebben we de nodige materialen en apparatuur in huis om een zorgvuldig en uitgebreid onderhoud uit te kunnen voeren. Onze duidelijke rapportages geven aan of de installatie voldoet aan de richtlijnen en of aanvullende werkzaamheden noodzakelijk/gewenst zijn. Indien gewenst kan van genoemde afwijkingen een offerte uitgebracht worden.